Alyabebek
İnslaalh canım ya yukselmistirde bende rahatlarm ilk gebeliğm okadar çok ilaclar iğneler vuruldumki olsun diye şimdi oldu ama korkuyrm ya birşey olursa diye doktor güzel normal dedi ama eğer düşük olursa veyada kimyasal gebelege dönüşürse oda Allah'a kalmış birşey deyince korkmaya başladım inşallah birşey olmaz