orkidemm_ Kubra0606 bacım yavuzu kimse beğenmez şimdi o isimlere gülüyorlar şimdi lili,Şili ,bili vs var
Kubra0606 orkidemm_ kimsenin gülmesi beni ilgilendirmez canım ya kedi köpeğe verilen isimleri çocuğuma koyacak değilim😊
annekiz6141 whsh Ayaz, Altay, tuna, yıgıt ismini bende çok beğeniyorum.. Abimin oğlumun ısmı yıgıt 3 yaşına giricek çok zekı balları yesın halası ya 🥰
ikiemanetinannesi whsh oğlumun adı yiğit buğra. İkinci de poyraz olacak canım 💙 Barış Alp istedim aslında birde eşim pek ısınamadı ki evrensel bir isim barış ama gönüller bir olsun. Zamanı vaktinde poyraz karayel izlemiştim ordan geldi aklıma 😬
whsh ikiemanetinannesi eşimin ismi Barış Eşime söyledim zaten son dakikaya kadar bulmazsak poyraz koyalım diye bakalım daha