eslemoms 31+3 olduk bizde karar veremedik henüz hiçbir isim kulağımıza hoş gelmiyor beğenemiyoruz bi türlü babasına bıraktım onunda bir fikri yok yine bana kaldı burda bekliyim bende güzel hoş isim çıkarsa diye😂
whsh eslemoms bizde aynıyız babası tutturmuş saçma sapan bir isim benim de aklımda bi poyraz var oda ağır geliyor biraz
eslemoms whsh benimkide bi azat diyor bi barlas net bir şey yok kafasında 3 kızdan sonra tek erkek diye ona bırakmak istedim ismi ama karar vereceği yok benim el atmam lazım😅🧡