neslihanttk orhismommmmmm 32 haftadan itibaren kana yönlendiren videolar var yapmanı tavsiye ederim bi yanım bebeğini o şekilde döndürmüştü çünkü daha 6 7 haftan var bunu fırsata çevir hem normal doğuma hazırlık yapmış olursun hem bebeşin kanala yönelir🫶🏻
orhismommmmmm anneoluyorummm103 tabi tek sağlıklı olsun da sezeryan fark etmez sadece kendım için istiyorum normal doğumu
orhismommmmmm busra34__ bende işte öyle kanaman olmuştu Full yattım haraketsız kaldım ondan Olabılır diyorum
busra34__ orhismommmmmm benim de öyleydi kız kanamam oldu rahim ağzı kısalığı vardı bende hep makattı dediğim gibi 32 de dönmüş dedi doktor bende şaşırdım sonradan ztn 35 de suyum geldi normal doğum yaptım
saziment orhismommmmmm bacım canını sıkma nasipte ne varsa o olacak akışta ol döner inşallah dönmezse de üzülme sezaryenle doğar yeterki senin ve bebeğin sağlığı yerinde olsun 😘
orhismommmmmm saziment inşallah canım ameliyattan korkuyorum kesilmekten sadece yoksa tek bebek iyi olsun yeter
saziment orhismommmmmm korkma bacım hepsi gelir geçer bende miyom var doğum kanalını kapatmış doktor sezaryen dedi benim normal doğum ihtimalim 0
orhismommmmmm saziment Oo geçmiş olsun aşkım ya tek sağlıklı olsunlar da normal sezeryan farketmez ben sadece o ameliyattan kesikten korkuyorum
Mzgnn0234 orhismommmmmm benimde ilk çocuk 32 haftalık tersti. Sonra döndü ama bu sefer de sancı açılma olmadığı için ve iri bebek diye 41 de sezeryan ile alinmisti.
saziment orhismommmmmm miyom var bacım bende bebekle birlikte o da büyüyor karnıma her yerime baskı ve ağrı yapıyor
Mzgnn0234 orhismommmmmm bi gece çok şiddetli bir şekilde döndüğünü hissettim 2 gün sonra kontrolüm vardı doktor dönmüş demişti