allyslife orhismommmmmm canım döner o, aksak gebe yürüyüşü, asimetrik squad, kapı kulubuna tutunup çömelme, yer silme hareketi gibi hareketleri her gün düzenli yapabilirsin, youtubede bununla alakalı çok egzersiz var
orhismommmmmm allyslife canım haftam daha küçük yinede aksak yürüyüş yapsam kanala falan girmez demi 32. Haftadayız
Mzgnn0234 orhismommmmmm bi gece çok şiddetli bir şekilde döndüğünü hissettim 2 gün sonra kontrolüm vardı doktor dönmüş demişti
sadece1selda @orhismommmmmm 35 e kadar benim de tersti ama doktorum her zaman dönme şanaı var dedi sezeryan için biraz erken konuşmuş gibi geldi bana ben 35 de gittim dönmüştü şuan 37 yim hala aynı ben secde pozisyonunda durdum karnımın altına telefondan fener açtım yüksek sesle müzik açıp koydum bir de yürüyüş yaptım hergün düzenli artık hangisi etkili oldu bilmiyorum hiç umudum yoktu ama demek ki dönüyor 😬
orhismommmmmm sadece1selda canım nasıl secde pozisyonunda duruyorsun ya ben yapamıyorum canım acıyor mesela namaz kılar gibi mı oturuyorsun nasıl
sadece1selda @orhismommmmmm uzun süre kalamıyor zaten insan göbekten ben iki dk falan anca durabiliyodum yine de doktoruna danışarak dene youtube da da var hareketler
Herseydenbiktim orhismommmmmm 30da terstir 36dan sonra dönmüştü yavrum, inşAllah döner🥹🎉 Sağlıcakla olsun doğumun 💖
gmzkr orhismommmmmm 31 de baş geliş dedi. 33 ve 35 te makat geliş dedi. Annesini kestirerek herhalde bu bebiş dedi doktor. Off bilmiyorum benimki döner mi? 35+4 bugün 🥺
gmzkr orhismommmmmm Yürüyüş yapıyorum ama ekstra farklı hareket yapmıyorum. Ama bugünden sonra yaparım.
ebrudefnee orhismommmmmm son haftalara kadar dönüyor bildiğim 36. Haftaya kadar dönerse normal olur bildiğim kadarıyla ondan sonrası yeri de daralıyor iyice