orhismommmmmm hamilelik başından beri riskliydi iş vs çok az yaptım dinlendim hep 30. Haftadan sonra yürüyüş ve pilates önermişti doktorum evde pisltes hareketleri yapıyordum youtubdan izleyip bir de günde yarım saat yürümeye çalışıyordum etkisi olmuş mudur bilmiyorum 🥰