bsrbrkysr184_ Eboz bize 4 yaşımda yapalım tek olsun demişti umarım yanlış hatırlamıyorumdur 😅 işte şimdi iki farklı markayı aynı anda yapcak teker doz
bsrbrkysr184_ Eboz yok yaptırmam canım inşallah haftaya gün aldım genel kontrol için kan verdik çok ağladı doktoru ikisini yapacaz daha çok ağlamayalım bari haftaya yapalım dedi
kurkmantosuzmadonna bsrbrkysr184_ küçük olanlara bile aynı gün yapılıyor canım. @myangelson hatta aynı gün iki aşı birden yapıldı diye biliyorum.
myangelson kurkmantosuzmadonna evet canım 9. Ayda tek vuruldu sadece bexsero olması lazım. 7. Ayda ikisi birden vuruldu 13. Ayda da vardı da görkem hastalanınca erteledik
beautiful_ bsrbrkysr184_ Yok kuzumm özel hastane yok burada eczane getirse de buradaki Doktorlar riske girip vurmazlar
beautiful_ kurkmantosuzmadonna keşke bazı konularda olsaydı her konuda yokluk adam akıllı hastane bile yok doktor ve hizmet konusunda da yerlerde resmen
ekiminannesii bsrbrkysr184_ bende yaptırmıştım oğlum 4,5 yaşında. Menenjit Ave B grubu için iki çeşit + rota virüs.
DenizAda_ bsrbrkysr184_ ben kızıma ilk dozu 1 yaşında yaptırdım onun türleri var hepsini yaptırdım ben çok tehlikeli menenjit iyi ki de yaptırmışım diyorum.
myangelson bsrbrkysr184_ hep aynı anda Yapılıyor canım ilk doz aynı anda oldu 2. Dozumuz tek vuruldu bexseroydu sanırım son doz yine aynı anda ikisi birden vurulacak