Eboz bsrbrkysr184_ yaptırdım kızım 4 yaşına girecek bebekti yani Öneririm cunku rota ve menenjit riskli bir durum
myangelson bsrbrkysr184_ yaptırdım son dozu kaldi. Mutlaka yapılması gereken bir aşı bence. Daha geçen gün 14 yasinda bir kız öldü
bsrbrkysr184_ Eboz ben rotayı yaptırdım menenjitide 4 yaşından sonra demişti haftaya inşallah yapacak bugün görüştük
bsrbrkysr184_ myangelson demi bende öyle düşünüyorum bize doktorumuz 4 yaşından sonra tek yapalım demişti onu bekledik şimdi 2 çeşidi var ya ikisinden biraz tane yapalım birini sağ kola birini sol kola aynı anda yaparz dedi aynı anda olması biraz düşündürdü
bsrbrkysr184_ kurkmantosuzmadonna biz 2 tane önerdi doktorum bu yaşta 1 doz yeter dedi ama bu aşının iki turu var dedi ikisinden 1er tane yapalım dedi aynı anda yapacakmış birini sağa birini sola aynı birşey olur mu dedim yok olmaz hafif ateş yapabilir sadece dedi normal aşılar gibi
Eboz bsrbrkysr184_ yoo bizimkini erken yaptırdık daha kucukdu Bir tanış da yaptırmış hatta o onerdi cunku gorumunun kızı geçirmiş çok zordu dedi o sebeple hemen yaptırdım ama şaşırdım 4 yas demesine bir doz yaptırdık 2 mi 1.5 mu yaşındaydı ne
myangelson bsrbrkysr184_ hep aynı anda Yapılıyor canım ilk doz aynı anda oldu 2. Dozumuz tek vuruldu bexseroydu sanırım son doz yine aynı anda ikisi birden vurulacak
kurkmantosuzmadonna bsrbrkysr184_ yapanlar var canım. Bir bexero bir nimenrix. Aynı gün yapıyorlar ama bizim doktorumuz aylara böldü.
Daisy_0 bsrbrkysr184_ bilmiyorum bacım 29 aylık kızım ona da yaptırmadım bi sorun çıkmadı oğluma da yaptırmadım yaptirmicam
bsrbrkysr184_ beautiful_ 2020 bizim de 😅 işte ben daha eskiyim ya ondan dedim Rota için geç kaldın ama kızına inşallah yaptırabilirsin oğluşuna da menenjit yaptırabilirsin şuan
bsrbrkysr184_ Eboz bize 4 yaşımda yapalım tek olsun demişti umarım yanlış hatırlamıyorumdur 😅 işte şimdi iki farklı markayı aynı anda yapcak teker doz
kurkmantosuzmadonna bsrbrkysr184_ küçük olanlara bile aynı gün yapılıyor canım. @myangelson hatta aynı gün iki aşı birden yapıldı diye biliyorum.
gamzl bsrbrkysr184_ cansın ikisi agirmolmaz mı doktor bana öyle söylemişti ağır bi asi olduğu için aralıklarla yapılması gerekiyor demişti