bsrbrkysr184_ Rota ve menenjıt yaptırdım hepsını.. Çünkü kızımın zamanı rota vırusu çok yaygındı ve o zamanlar esımın arkadaşının cocugu rotadan vefat etmişti 🥺 rota ve menenjıt hastalığını elbette geçiriyorlar ama yoğun bakımda kalacak kadar degıl hafif gecırmeye yarıyor.. Ben sadece 9 aylıkken bır ası vardı onu yaptırmsfım 3 ay sonra cunkı tekrar aynı asıyı olucaktı doktorum okula gıden çocuğun veya çevren yoksa gerek yok demişti yaptırmadım bende 🥰