ikiprensesannesi___ beautiful_ hayır. şarjı da bir de kalıyor. kapanmıyor. Ha ha ha çok komik ya. Ilk başlarda korkardım sonra alıştım. 🤣🤣
beautiful_ ikiprensesannesi___ onlarda şans var kuzum ben geçen telefonu elike aldım şarj 8di bir foruma bakayım dedim şarj 1 oldu kapandı o alsa 2 saat kullanır 😂
Fatmanur_0416 ikiprensesannesi___ uyuyamadım sabah 5 de uyudum kızım 8 den beri uyanık yeni yeni uyumaya geçiyor ben daha uyuyamam bebişin kontrolü var ona gidecez ona hazırlancam uykusuzluktan başım ağrıyor inanır mısın 🫠
ikiprensesannesi___ beautiful_ valla kurbane ondan bende iki tane var 😂sen Düşün Küçük kızım desen herşey ommmez(olmaz) deyip duruyor hiçbirşey beğenmez 😄
Elisa0110 ikiprensesannesi___ evet yaa her an her şey olabilir ortadan kaybolursam bilin ki doğuruyorum 😂🤭
beautiful_ ikiprensesannesi___ kız sabahtan beri kaç defa kıyafet giydirdim o çıkardı tutturdu banyo diye havada pek iyi sayılmaz hasta olacak korkusu da var ama beyefendi illa banyo diyor 😅