ikiprensesannesi___ valla açtığım postlara baktımda 20. Haftadan beri (36+3) bu hareketler yüzünden ne uzanabilmişim ne uyuyabilmişim. Uyuyamıyorum 😞 sadece çok yorgun olunca bayılıyor gibi oluyorum onu fark ettim. Hayır bu kadar yorgunluk üstüne uykusuzluk üstüne bide saatlerce güncelerce sancı çekip bide üstüne normal doğurma gücünü nerden buluyor burdaki kadınlar hayret ediyorum ben yorgunluktan yemeği çiğneyemiyorum yarıda kalıyo tabağım😳