İlk hamileliğimde 76 ile hamile kaldım 78le dogurdum 2.ye 84le hamile kaldım şuan 20+3 teyım 78kgyum ama ben de doğumdan sonra hatta emzırmeyı bıraktıktan sonra kg alıyorum ve verılmıyor onlar resmen yerleşiyor🤦🏼♀️🤦🏼♀️hamilelikte alınan daha çabuk verılıyor gözlemledıgım kadarıyla