tubico bende ilk haftalarda bi anda tartıda fazla çıktım sonra çok dikkat ettim ama belli haftalarda dikkatte etsem iki kilo bi anda artmış oluyorum 6,5 kilo aldım 18.haftam daha ve çok tedirgin oluyorum hiç kilo almayanlar yada çok az alanlar ne yapıyorlar anlamıyorum 🥰 varsa bi şeyi bize de söyleyin ☺️