elisimm yaaa😂 sağlıkla gelsin, ismini de yüreğinize işletsin inşaallah👶🏻🤍 maalesef hemen olmadı 3 sene sonunda dış gebelik ile ilk bebeğimi kaybettim, 7 ay sonra da tekrar müjdelendik elhamdülillah. Kız ve erkek için isimler hazırdı hep eşimle konuşuyorduk, erkek dendiği anda Kerem dedik, sağlıkla kavuşalım inşaallah, tek duam sağlıkla kolaylıkla kavuşmak🫠🤍