tubico benim doktorum ilk 25 hafta kilo almamaya özen göster çünkü bebeğe giden hiçbir şey yok dedi, 15.haftadayım, 3.haftada öğrendim gebeliği ve 80′dim o zaman, gebeliğimin 5-12.haftası çok zor geçti kusmaktan beslenemedim asla ve 71,50′ye düştüm. Şu an 71-72 arasındayım, doktorum kilonu koru, 25′ten sonra da maksimum 80′e kadar kilo al dediği için temkinli ilerliyorum. Kilo almak kolay ama sonrası bize dert, bebeğe da yaramıyor asla. O kadar kusup kilo vermeme rağmen herkes bebeğin sağlığından endişe ederken bebeğimin gelişimi haftasından ileride elhamdülillah. Kullandığımız vitaminler yeterli bebeğe ilk 20-25 hafta, sonrasında yavaş yavaş bebek kilosu arttıkça kilo alacağız zaten. Temkinli olmakta fayda var, diyetisyenle çalışmak en doğru karar bence. Sağlıkla doğsun bebeklerimiz🤍