zeniakrhn iyi düşünün ben yerleşme hariç hiç kanama vs yaşamadım hatta doktorum önlem amaçlı serklaj demişti başka bi doktora daha gittim o eğer düşük olacaksa yada doğum olacaksa serklaj işe yaramaz demişti bende göze aldım yaptırmadım 34 haftaya kadar fıldır fıldır gezdim hatta denize vs de gittim çalıştım doğum iznine bile ayrılamadan 34 hafta kontrolda 5.5 cm açıklım olunca o gün doğurdu o güne kadar en Irak bir sorun yaşamadım Allah herkese benim kadar kolay hamilelik ce doğum yaşatsın