Melisa5809 dilaraky1 Ben embriyo transfer tarihine göre ve kaçıncı gün embriyosuysa ona göre hesaplıyorum balım.
parlams Melisa5809 Çarşamba günü değerim 207 çıktı doktor kontrolüne gidemedim ne kadarlık daha bilmiyorum ama çok minik 💐🍀
zeniakrhn trkmn1903 evet canım oluyor .hatta doktor tüp bebekte bu kanamalar çok normal diyor çok yoğun ve açık kırmızı olmadıgı sürece sorun yok
08061999 trkmn1903 yinede doktora gozukun benm oglumda adet kanamasi gibi kanamam oluyordu kese disinda kanama vardi her kanama lekelenme cidiye alinmali