cmlea [silindi] [silindi] merhaba ben de transfer oldum 9. Günde beta hcg 108 di 11. Günde yani bugün 150. Doktorlar biraz umutsuz davrandı en az iki kat artmalıydı dediler kendimi çok kötü hissediyorum. Cuma tekrar kan vereceğim . Sizin artışınız nasıldı
Ozlemerikci543450 Melisa5809 tüp bebek annesiyim ama hamilelik bitti bebekler 8 ayı geçti ikiz annesi oldum çok şükür rabbim bu yolda kimseyi bırakmasın hamile olanlar hayırlısı ile kavuşsun süreç bekleyenlere rabbi pozitife sonuçlar göstersin 🙏
zeniakrhn Ozlemerikci543450 merhaba ben de 11 haftalık oldum ikizlere gebeyim çok zormuş ikiz gebelik sürekli kanama oluyor doktor 13. Haftaya kadar sürekli yat dedi bebeklerin yeri çok iyiymiş bir sey olmaz ama ikizler diye dikkat edelim dedi nerdeyse iki aydır evdeyim sadece yatıyorum
nouro3535 Melisa5809 İnş çok zor ve emek sonucu kavuştuk dilerim herkes sağlıkla kucağına alır yavrusunu .
dilaraky1 Melisa5809 hesaplamayı son adete göremi yapıyorsunuz transfere göremi ben 6 nisanda transfer oldum , 14mart son adet
mlsdd Melisa5809 heyecan dorukta, bu akşam kasılmalarım olunca acile gittim. Hafif kasılma çıktı ama düzensiz, 1 cm de açıklık 🥲
Alone Melisa5809 henüz sürece başlayamadık. Genetik rahatsızlığımızdan dolayı sürecim biraz uzun olacak ama umarım bende sizler gibi bir gün burada sağlıkla bebeğimin haberini alabilirim. Dualarınıza benim gibi annelere de yer verin olur mu 🤲🏻Rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin
Melisa5809 Alone Balım geç olsun güç olmasın,Rabbim olacağı zamanı biliyor.Ama burada birbirimize ful desteğiz, sen de çok güzel bir anne olacaksın.Bu süreç biraz sabır,tevekkül ve bolca dua.Sürecin hep umutlu ve ışıklı olsun balım.
zeyzeynur skars inşallahh tutunmuştur canım 48 saate bi kan verip artışa bakmak lazım sağlıklı demek için benim 10.gün 51 çıkmıştı da çok üzülmüştüm kimi 8.günde 300le öğreniyodu çünkü ama ben 2 defa daha kan verdim artışlar güzel olunca 2 hafta sonraya çağırıldım ben 6+3te vajinal ultrasonla duyduk kalbi. Senin için daha erken kese için en az betanın 1500 mü ne olması gerekiyomuş