happybubu elcksn çok geçmiş olsun, çabucak iyi olun, sağlıcakla alın kucağınıza 🤍 @Mrv_mom aynıyız… doktorum çok ümitliydi pazartesi kontrole kadar bir aksiyon olur diye 😅 suni sancıya kaldık herhalde
Mrv_mom happybubu bende de aynı şey oldu bekliyorum birşeyler olur dedi, perşembeye kadar bekliycem ozamana çağırmıştı
_Medine sevaldqn1 gelmiyor bacım acilmam 2 de kaldı hafif hafif sancı cekiyorum herşey yapıyorum gelen giden yok yoruldum😓
neslihanttk _Medine ben doğurdum bacım hastanede suni sancı vermeden sancılarım çokğaldı açılmam çoğaldı doğurdum😂
_Medine neslihanttk ne kadar sürede oldu acaba kaç gün beklediniz acilmayla benimde 2 cm de bekliyorum 3 gün oldu
neslihanttk _Medine perşembe 11 de yatışım verildi 2 cm açıklığım vardı sancım yoktu ama gece 2 de epidural taktırdım çok sancım vardı 1 saat sonre 3 te 6 cm açıklığa ulaştım sabah 7 de 9 cm di ama bebeğin kafası yukarıdaydı suyunu vs patlattılar sabah 11 de doğumhaneye alındım 11.30 da da doğurdum korkutmak istemiyorum ama zor bunu bil ne kadar çok açıklıkla gidersen okadar çabuk geçer zaman yoksa zaman geçmiyo evet normal doğum Allahın bi nimeti ama zorluğun zirvesini yaşıycaksın psikolojik olarak bunu kendine ayarla infiluncerlar gibi doğum olmuyomuş bende doğurduktan sonra anladım😂
Dilan_50 _Medine 2 cm açılmam var benimde 16 gündür bekliyorum doktordan suni sancı istedim vermedi 41 haftaya kadar bekle diyor 38 haftalığım şu an bende her yolu denedim bitki çayları yürüyüş plates merdiven hurma umudumu kestim bekliyorum şu an
ebru2853 Mrv_mom bugun gittik benide perşembeye çağırdı :) yine mebran sıyırma yaptı 1 cm açıklık varmış ama bebeğin kafası hala yukarda bu kız tembel dedi nst de sürekli hareketsiz çıkıyor
Ozgenurribo Dilan_50 şuan aynı durumdayız o kadar beklemek zorunda mıyız ya 2 cm açılmam var sancım da çıkmış az da olsa yatış yapılması gerekiyor du eve git dendi