elcksn 38 haftamı doldurdum 2 gündür jelimsi sıvı geliyor ama kanlı değil doktora görselini attığımda nişan olabileceğini söyledi doğum yakın olabilir biraz bekleyelim dedi sabah Akşama doğru kasıklarımda adet sancısına benzer bir ağrı başladı çok şiddetli değil fakat şimdiye kadar karnım sertleşsede kasıklarımda ağrı olmuyordu Duş alıp uzandım ama kafamda dönüp duruyor acaba başlıyor mu yoksa yanılıyor muyum diye İlk doğum tam olarak sancının nasıl bir şey olduğunu da bilmiyorum ne durumda hastaneye gitmeliyim bunlar doğum başlangıcı olabilir mi öyleyse bir kaç gün uzama ihtimali var mı
1cey elcksn regl sancısıyla başlıyor evet. Gittikce artıyor ve düzenli oluyor. Doğum başlangıcı olabilir tabiiki. Duşun çok faydası oluyor.
Mavissi elcksn benimde 1 haftadır bu şekilde düzensiz sancı sertleşmelerim oluyor 38. Haftamdayım bende. Doktor sancılar sıklaşırsa 10-20 dakikada bir gelip 1 dk kadar süren belden karnına yayılan ağrı hissedersen, kanama olursa bebek hareketleri azalırsa su gelişi olursa gel dedi
Fatmanur_0416 elcksn bende de ilk bi kaç gün jelimsi beyaz bişey gelmişti sonra nişan geldi doğurdum senin de başlıyor olabilir duş iyi olmuştur açılma var mı
elcksn 1cey peki mesela bu gece yarın vs artar mı yoksa bir iki haftayı bulur mu acaba Bebek 3500 kilo civarı zaten hızlandırmak ve kolaylaştırmak için bir şey yapılabilir mi süreci
1cey elcksn 1-2 haftayı bulacağını pek sanmıyorum o gelen şey de nişansa zaten gene çok da emin değilim tabii. Ben sadece sancının neye benzediğini ve dinlenmekle geçmeyince doğum sancısı olduğunu biliyorum. Benim önce suyum gelmişti sancım 0dı. Su yavas yavas gelmişti ve sonradan miktarı artmıştı. Hızlandırmak için ilişki elle yer silmek ve sıcak duş biliyorum. Hurma ve ananas da duymuştum doğru mu bilemiyorum
neslihanttk elcksn ay bacım bende aynıyım dün nişanım geldi bugün duş aldım batmalarım ara ara sancı girip çıkıyo ama suyum vs gelmedi sadece kanla karışık kahveringi nişan1 cm açılmamda var bekliyorum ki gelsin🥹
elcksn neslihanttk inşallah bir an önce kavuşuruz bebişlere son anlar geçmek bilmiyor belirsizlikte insanı strese sokuyor
neslihanttk elcksn valla dünden beri yapmadığmı şiy kalmadı dün 1 saat yürüdüm sıcak duş aldım bugün hurma yedim ada çayı içti meryem ana otunu suya koydum içtim sabah 1 saat yürüdüm sıcak suya oturdum sonra çıktım akşak 1.5 saat yürüdüm duşumu aldım ağrılarım başladı ama dünde aynı duştan sonra olmuştu sabah geçmişti ne oluyor anlamadım ama yarında gelmese perşembe gideceğim artık suni sancıyla🥲
ebru2853 Bende pazartesi 38 haftamda membran sıyırma yaptı çatı muayenesinde bu sabahta kanlı mukus geldi nişan diye düşündüm ama sıyırma yaptığım için gelmiş olabilir sancın olursa ne ala dedi ama hiç sancı hissetmiyorum stresle bekliyorum
ebru2853 Mrv_mom çatı muayenesi gibi onu yaparken daha ileri rahme kadar gidiyor elini döndürüyor rahim ağzındaki zarı sıyırıyormuş doğumu başlatmak için ertesi gün nişanım geldi ama hala sancı yok doğum başlamadı
Mrv_mom ebru2853 aa bugün banada aynısını yaptı hatta hafif karnıma bastırdı uyaralım gelsin artık dedi teşekkür ederim ☺️
happybubu @elcksn @ebru2853 @Mrv_mom merhaba kızlar, ne durumdasınız? bana da doktor dün 18:30 gibi membran sıyırma yaptı, gece 4’te tuvalete kalktığımda nişanım geldi. hala bi’ sancı yok.
ebru2853 happybubu valla hala bi gelişme yok heyecan stres bekliyorum. Dün de kahverengi nişan geldi bugunde sarımsıydı. Ama sancı yok pazartesi kontrole gideceğim doktorum sancı olmazsa suni sancı verir başlatırız demişti
sevgiciftel happybubu devletten mi özelden mi takiplisimiz benimde 38 hafta oldu yarın kontrole gidicem ama sancı vs olmazsa alttan muayene ederler mi sizce ? Bu süreç nasıl oluyo
neslihanttk _Medine ben doğurdum bacım hastanede suni sancı vermeden sancılarım çokğaldı açılmam çoğaldı doğurdum😂
elcksn Fatmanur_0416 Crp yüksekliğinden hastaneye yatış yapıldı bugün düşürüp ondan sonra doğum yapalım diye nste de düzensiz sancılarım çıkıyor Ne zaman düzene girer sizce doğum yakın mıdır doktorlar farklı yorumluyor hep
happybubu elcksn çok geçmiş olsun, çabucak iyi olun, sağlıcakla alın kucağınıza 🤍 @Mrv_mom aynıyız… doktorum çok ümitliydi pazartesi kontrole kadar bir aksiyon olur diye 😅 suni sancıya kaldık herhalde