sevgiciftel özelde takipliyim 40+2’de ilk sıyırma yapıldı, bugün 40+5 ikincisi yapıldı. Eğer ki gelmezse 41’de tetikleyici bi’ jel uygulaması yapılacakmış, yok yine gelmezse 41+1 yatış ve suni sancı. Ben miyada yaklaştığım, kilosu fazlaya doğru gittiği ve ilaçsız şekilde başlatılmak tercih edildiği için bu muayenelere girdim. 1 sene önce iki kalp ameliyatım var, sezaryen ve suni sancı son seçenekler doktorumun gözünde. Nişanım Cuma gece geldi, su bu gece gelebilir imiş. 3-4 cm açıklığım var. Bekliyoruz sancıları ve aktif doğumu.