butterffly ben de varım canım.İlk tüp bebek denemem ikiz erkek bebeklerimi bekliyorum.tutmama ihtimaline karşı 2 embriyo transfer etmiştik.İkisi de çok şükür tuttu ama ikiz gebelik gerçekten zor riskli kalbim ağzımda hamilelik geçiriyorum.Doktorum tek yapalım dedi ben çift olsun dedim.İkiz gebeliğin eksilerini saydı.hiç istemedi çift embriyo transferi ben riske atamadım.Doktorun da İkizleri var da bıkmış 🤭