butterffly benim bi konuştuğum bayan vardı rezervi çok düşüktü 1 yumurta toplamışlar kaliteli olmuş dondurmuşlar sonra bi daha yine 1 yumurta o da kaliteli dondurdular ve yaşı da 38 çikolata kistleri vardı operasyon oldu sonra transfere geçti ikisini treanfer ettiler ki biri tutar en azından diye ihtimal yüksek olsun diye ikiz oldu geçen sene temmuzda doğum yaptı. ☺️ bi sıkıntı yaşamamıştı hamileliğinde . Bir de bi arkadaşım yine rezervi düşüktü ona da 2 tane embriyo koydular ama onun teki tuttu oğlu oldu 1 yasında şimdi