hllclm eminekyr bence gecikmeyi bekleyin isterseniz. Veya kan ile netleştirin olmazsa. Bende bi iki gün daha gecikirse kan vermeyi düşünüyorum
eminekyr marlam yaptım başka marka oda silik çıktı freely kaset yaptım iki üç gün geçsin kan vereceğim
eminekyr marlam Bakın arkadaşlar ilk iki test bebetime ikincisi freely Olanı dün yaptım Olan sabah yaptım Olanı 10 da yaptım
eminekyr Rabiaaa_1 ben ovitrelle oldum ayın 17 sinde verdim 1.1 çıktı sıfırlandı şimdi büyük ihtimal varsa yeni yükseliyor beklemek istiyorum bir iki gün merkeze çok uzak bir yerde görev yapıyorum
huzurlugebe eminekyr Kaset testlerde sanırım sıkıntı var yada daha düşük değer olunca görmüyor çünkü bende kaset testle baktım negatif çıktı üzüldüm ertesi gün kan verdim değerim 136 çıkmıştı yanıltabilir
huzurlugebe eminekyr Kaset değilde çubuk gibi kalem tarzındakileri de dene istersen kaset bence doğruluğu az
ikizannesiiiiiiii eminekyr belki çok erkendir bende bu kadar silik çizgiyle öğrendim kan verdiğimde çok düşük bir değer çıkmıştı şimdi 33 haftalığım testi 2 gün sonra tekrar yenileyin
hllclm eminekyr bende çok kararsız kaldım sanki ya negatif ya da gebelik çok erken o yüzden bu şekilde gibi geldi
selma128 eminekyr benim testte boyleydi erken yapmistim test bozuk gibiydi iki gun sonra uc gun sonra yaptim silik cikti
eminekyr marlam Size bunu attıktan sonra başım döndü çok kötü oldum sabahtır öyleyim 😢 hormonlarım yükseliyor sanırım daha yeni