Sadece gebelik sürecinde kullanacaksanız ilaci maşallah deyin😂
Ben 30 yıldır leveotiron kullanıyorum, 2. Gebeliğimdeyim ilk ay değerler normaldi, şimdi yüksek çıkmış 9 buçuk felandı sanırım,
Yüksek ihtimalle ilacımın dozunu artıracak Dr, dönüş yapmadı henüz ama 150 olur diye düşünüyorum ilk gebeliğimde öyleydi çünkü (normalde 100lük kull. hep)