blnmyld Bana da euthyrox başladı doktorum. Geniz, yutak kanseri geçmişim var. Tükürük bezlerim tedavi sürecinde ne yazıkki çalışmamaya başladı. O dönemden beri ne zaman tahlil yapılsa tiroid bezlerin çalışmıyor; değer çok düşük deniyordu. Yine düşük gelince 2 hafta önce hapa başladım. Doktoruma sordum bir sıkıntı yaratır mı bebekte diye ‘ Sen içini ferah tut, ne gebelikler var onca ilaca rağmen iyileştiremediğimiz. Ne gebelikler var, hiçbir şey yapmadan sağlam doğan bebekleri de görmüşlüğüm var ‘ dedi. İçini ferah tut, Allahın izniyle hiçbir şey olmaz 🥰🌸