blnmyld endişe etme ben ilk oğlumda da kullandım şimdi 2. Hamileyim tsh 43 çıktı çok ama çok yüksek çünkü 2021 de tiroid ameliyatı oldum o günden beri ilaç içiyorum ama hamile kalınca değerlerim çok fazla yükseliyor ilacını düzenli ve aynı saatte içmeye özen göster o şekilde olunca düzene girer ve bebeğin iyi olur o Doktor’un dediği olasılık yani ilaç içmezsin düzensiz kontrol yapılır o şekilde benim oğlum 4 yaşında çok şükür sağlıklı şimdiki hamileliğim de 43 çıktı ilacın dozu yükselti 1 ay düzenli içtim şuan 1.4 ve iyi. Sizede geçmiş olsun sağlıklı doğsun 🙏✨🤍