dlarayalcnn 15+0′ız bugün, 13.haftada ikili test öncesi gittiğim bir doktor erkek dedi, geçen hafta ikili test sonucu için gittiğimde aynı doktor tekrar erkek dedi, bugün idrar yolu enfeksiyonu için asıl takipli olduğum doktora gittim ve kesin erkek dedi😍 böylelikle 3 muayene + 2 doktorla erkek olduğu netleşmiş oldu🫠 ultrasonda da gösterdi doktorum