aquamentin Hareket hissedenler var mı ya 3.gebeliğim ama hala panik oluyorum hareketler ilk doğumlara göre daha erken hissedilir diyorlar ama bilemiyorum 🫣
_lavinias dlarayalcnn 13+4 haftalığız doktorumuz cinsiyeti kıza benzetmişti, fetal dna sonucumuz geldi erkekmiş 💙
sevvalinwonderland ayseninbebem bana da bu sene erkek senesiymiş gibi geliyo. anneme de derdim hep hatta. zaten benim de oğlum olacak :)
zeynebaksa dlarayalcnn 13+3teyiz bizde 14. haftaya girdiğimiz gün dr randevumuz. heyecanla bekliyoruz sağlıkla gelsin minişlerimiz😭🤍
zeynebaksa basakkrmz 13. haftadayım geçenlerde hareket değil de hafif bir seğirme hissettim bilmiyorum o muydu gaz mıydı😂
ferihaninbeyazgeceligi 14+4 prenses gibiyim ne mide bulantısı ne de kusma hiçbirini yaşamadım 4 mayısta randevum var bakalım ne olacak😊🤷🤷
atik_ ferihaninbeyazgeceligi bende 14+5 teyim bu perşembe randevum var belli olur inşallah birde ikili test yapılmıştı sonucu çıkacak