dlarayalcnn 13+6 olduk doktorumuz %70 erkek olabilir demişti 11.haftada nipt yaptırdık sonuçlarımız temiz geldi ve direk doktorumuza gönderildi cinsiyeti kağıda yazıp zarf içinde bize teslim etti pasta yaptıracağımız kişiye verdik 2 hafta sonra doğum günüm o zaman öğreneceğiz bakalım civcimizin cinsiyeti ne 🥹 ♥️