Ya ne kdar negatif bazı insanlar 😁 bacım kmseye kulak asma ablamla enştem 25 senelik evliler eniştm emekli bile oldu hem o hem kendi maaşı hem oğlu çalışıo 3 maaş artı ev kendilernin arabalrı var ama adam aydan aya eve alışveriş yapıo ay ortası peynir bitse almaz ay sonunu bekleyin der sevio parayı boşa harcamk istemio ee ablama da söylerse illa eve şu lazm bu lazm dick hep yok der ce maaşını söylemez en eksiğni de yavş yavş sırayla alıo bikenarda para birktirmiş araba yenilerken üstüne koydu eminsen eşinden fuzuli masrafı yoksa oda birktiriodur köşede kötü gün dostu hesabı 🤭