kubraaaatt Ben eşime hiç maaşını sormadım 😄 +İşler nasıldı, nasıl geçti günün? -İyiydi şükür yorucuydu biraz bu yani zaten hiç bir şeyimi eksik etmiyor ortak kullandığımız banka hesabı var oraya para yatırıyor ama tabi kendi bankasıda var hiç bilmem ne kadar kazandığını merak da etmem