Raana 3 tane serklaj çeşidi var mcdonald çoğu doktor atabiliyor, shirodkar olan perinatologlar atıyor her doktor atamaz riskli yerde oluyor çünkü idrar torbasının o taraflara. Üçüncü de abdominal karından atılan dikiş direk. Onda dikişler alınmıyor öyle duruyor doğumdan sonra bile. Ama onda da şu risk var Allah korusun ileriki haftalarda kalp durması vs olursa sezaryen ile alınıyor öyle suni sancı falan verip normal doğum olmuyormuş.
Benim ilk hamileliğimde ki ilk atılan dikiş neredeyse patlayacakti yani bir kaç gün daha bekleseydik doğum olurdu dikişleri açardı dedi doktorum sonra işte perinatologa yonlendirdi profesordu muayene etti hemen hastaneye gidin geliyorum her an doğum yapabilirsin dedi apar topar gittik dikiş atıldı hemen. Ama maalesef 1 ay sonra enfeksiyondan doğum yaptım.