tubis42 ilk gebeliğimde 16. Haftada serklaj oldum 36 da doğum yaptım. Benm bebiş çok erken baş aşağı dönmüştü ve kilolu ilerliyordu suyum vs gelmedi sancı hiç çıkmıyordu ama ciddi ağrılarım oluyordu açılma olmuştu . Benm doktorum da ilk hedef 28 demişti 1 kg yi de görürse yaşar diyordu Allahın izniyle tabi çok stres oluyordum dikkat edip dinlendikten sonra ileri haftalar geliyor. Şimdiki gebeliğimde de 17/18 gibi serklaj oldum şu an 30+5 olduk doktorum hedef 34 diyor bebek yine 20. Haftadan beri baş aşağı ciddi baskı yapıyor Benm durum böyle canım ayrıxa ben asla ev işi vs yapmıyorum bulaşık makinesine tabak koymaya bile eğilmiyorum .. eğilip kalkmak ciddi sıkıntı veriyormuş serklajda hissetmesek de biz. Max yaptırma iş dikey süpürge ile yemeklerden sonra mutfağı süpürmek oturduğum yerden yemek hazırlamak. Bazen oturuyorum bazen yatıyorum bazen ister istemez çocuğum 3 yaş onunla yoruluyorm ama asla ev işi için yoemuyoem kendimi ayda bir yardımcı abla geliyo dip köşe tüm gün, günlük şeyleri eşim hallediyor kendi iş yerimiz olduğu iicn bize göre ayarlayıp gidiyo işe