emir05 evet öncesinde erken doğumum var kayıpla sonuçlanan ondan sebeb ilk gebeliğimde de takip ederek 16. Haftamda serklaj oldum bende, 36. Haftasında doğum yaptım.
Şimdiki gebelikte başlarda serviks uzunluğu çok iyiydi ben yine aynı süreçleri yaşamaktan çok korkuyordum doktorumda değer güzel biraz edelim ama serklaj ihtimali hep var dedi geçmiş durumdan dolayı.. değerler güzelken 17/18. Hafta gibi Birden düştü hemen serklaj planladık şu an 30. Haftam ve zorlanıyorm çok kasılmam var ilaçlar vs ile önüme geçmeye çalışıyoru doktorum hedef 34 ğ görmek dedi ben istiyorm ki 37 / 38 görebileyim