Benimde gen testi sonucum pıhtılaşma sorunum olduğunu öğrendik. Böyle bir sorunum olduğunu bilmiyordum doktorum son zamanlarda çok fazla olduğunu söyleyerek testi yaptırmak istedi. Şuan 12 haftalığım sabahları Coraspin akşam kan sulandırıcı iğne vuruyorum. Başka doktorun da fikrini aldım oda iyi ki iğneye başlanmış dedi.