Benim de kalp atışı duyma sonrası hemen bi kaybım var.
Aslında bilimsel araştırmalar gösteriyor ki embriyo ölümlerinde erken haftalar pıhtılaşma ile bağlantılı değil. 10.haftadan sonraki kayıplar ilişkiliymiş. benim 2genim heterozigot alanında çok başarılı kadın doğumculardann “bu testi neden yaptırdn ki?” yorumu duydum.
ama şuan 21.haftamdayım ve enn baştan beri iğne kullanıyorum enox, doktorum öyle uygun gördü. Çünkü başka faktörlerim de var yüksek kilo ve yaş gibi. Hepsi beraber değerlendirilmeli, mesela benim heterezigot cıkan bir genim aslında folik asit depolaması ile ilgiliymiş.
Ama şuan iğneyi kullandığım için içim de rahat etmiş oldu açıkcası ama boşa kullanıyor olma ihtimalimi de hep düşünüyorum🤭😂