htan Glsn00 benim 2 gende vardi . Sizin gibi ilk cocugumda hic boyle seyler yasamadim. Sonrasinda 2 kaybim oldu . Simdi yine hamileyim ve doktorum 16. Haftaya kadar kan sulandirici igne ve progestan kullandim ve 16. Haftadan sonra doktorum biraktirdi .. simdi 15. Haftadayim
Ozgesvndk handee_bagci3 kanama hiçbirinde olmadı . Üçüncü de ben hissettim belirtilerim kesilmişti. Gittiğimde kese bozulmuştu kendi düşecekti artık o yüzden kürtaj oldum
handee_bagci3 Ozgesvndk anladım ins hicbirmiz yaşamayız tekrardan bu durumları sağ Salim kucağımıza alırız
Glsn00 Arkadaşlar bugün kontrole gittim devlette doktor tek bi gen olduğu için kan sulandırıcı veremem,düsüklerin tek sebebi bu değil dedi 4 hafta sonraya gel dedi hakkımızda hayırlısı olsun.
Aysekaram Glsn00 ilk hamileliğim düşükle sonuçlandı sonra pıhtılaşma olduğu öğrenildi 2.de iğne yaptım her gün
Glsn00 Aysekaram Doktor mu verdi siz özel olarak mı aldınız?Birde iğneyi veren doktor özelde mi devlette mi ?
Aysekaram Glsn00 doktorum verdi özelde hatta rapor çıkarıyorlar iğne için 9 ay boyunca kullanılacağı için ücret ödenmiyor rapor olunca
handee_bagci3 Arkadaşlar ben bugün 5 haftalık oldum bi hatfa önce HCG değerim 580 di bugün 16 olmuş gebelik sonlanmış olabilir dedi acilde ki hemşire yaşayan varmı napmam gerekiyor 🥺
Glsn00 handee_bagci3 İki gün arayla tekrar kan veriyorlar diye biliyorum böyle durumlarda ultrasonla bakmadılar mı ?