Glsn00 şöyle söleyim 2. Kaybım sonrası şehir hastanesinde araştırdılar ki 3’e kadar olan kayıpları normal karşılıyoruz araştırmayız ama sizin ikiside aynı hafta günde olmuş kayıplarınız denip araştırıldı pıhtılaşma f5 biraz yüksek olduğunu söledikler ekstra bişey demediler ben sonrasında şehir dışındaki özel laboratuvar ve bi kaç iyi önemli kişilere gönderdim sonuçlarımı bana dedikleri öğrenir öğrenmez hemen iğneye başlamalısın ve doğumdan sonrada kullanmalısın pıhtı atma riskin var dediler ilk öğrendiğimde gebeliğimi özele gittim dosyamı gösterdim anlattım başladı hemen aynı zamanda üniversite hastanesinede gidiyodum doktor hiç bakmadan bana ne yani iğneyle mi bu haftalara geldin muamelesi yaptı dalga geçer gibi sonrasında kanımı alıp bakınca haklı olduğumu kullanmam gerektiğini dile getirdi ama bıraktım özelle devam ediyorum