Westmoreland 6+2 benimde bugun gecen hafta 5+4 ken gittim kese büyümüş yolk saci oluşmuş dedi henuz ne durumdayım bilmiyorum haftaya perşembe diğer randevum. Cok erken olumsuz konuşmuş doktorun. Niye böyle canımızı sıkıyorlar anlamıyorum herkes aynı anda aynı gelişimde olacaj değil ki ama 🫣