Westmoreland atlasinannesi40 benim öncesinde 3 düşüpüm var hep aynı haftalarda ya kalp duruyor ya atmıyor bunda da öyle oldu malesef gelişim durmuş. Gelişim devam etseydi bekleyecektim 😔
atlasinannesi40 Westmoreland Rabbim yardimcin olsun cok sukur oldu sevincini yaşatsın canim. Bende 2 sene bekledim şimdiye nasipmiş hersey diyorum. Dualarim seninle
Westmoreland atlasinannesi40 ben de dört senedir bekliyorum, nasip. Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için 🙏🏼♥️
bebeklerimbenim Westmoreland Allahım tez vakıtte sağlıklı gebelık sağlıklı bebekler nasip etsin inşallah çok streslı durumlar
adelajda dilaramuduroglu Benimde tüp bebek 5. Haftada keseyi gördük 8 de bebeği 8+6 da kalp atışını canım benim Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🌸🙏