dilaramuduroglu Merhaba kızlar nasılsınız ben aranıza yeni katıldım tüp bebekle gebe kaldım 5. Haftayım bugün ilk kalp atışını ne zaman duydunuz
nazifeeeeeeeeee dilaramuduroglu Bende 5 haftalık oldum bugün. Henüz doktora gitmedim 5+6 günlük olacağı zamana randevu ayarladım. Daha erken gitmem gerekir mi bilmiyorum. Gittiğimde kalp atışını da duymak istiyorum inşallah duyarım
inbb Arinnnnnnn bende aynı bugün duyulmadı, doktor iki gün sonra çağırdı. ama bu hafta duymam gerekirdi dedi biraz moral bozdu
izguler dilaramuduroglu 6+1′de duyduk ama çok cılızdı, doktor bir hafta sonra tekrar gel gümbür gümbür duyalım dedi yani net olarak 7+2 diyim ben 🤭
Westmoreland inbb ben de aynı durumdayım. Dün 6+1 di embriyo 4 mm olmuş bu haftada duymam lazımdı dedi çok olumsuz konuştu dünden beri kendimde değilim. Pazartesi tekrar bakacak :( sizde son durum ne ? Kasık ağrısı vs var mı? Bir de embriyo kaç mm?
inbb 6+5 gibi görünüyor embriyonun ölçümüne göre 6+1 doktor kalp atışını duymadı ama çok korkuttu.. 2 gün sonra gel dedi 2 günde erken olmazmı :( her şey yolunda diyor ama kalp duyulmadı
zeyzeynur dilaramuduroglu Merhaba canım ben de tüp bebek sonucu hamile kaldım 6+3te vajinal olarak bakıldığında duyduk inşallah en kısa zamanda sen de duyarsınn🤲🏻🤲🏻🤍🤍🤍
mlsdd dilaramuduroglu ben de tüp bebek ile bebeyim, 6+5te kese ve kalp atışı görmüştük 🥹 Şu an 35+3teyim, şaka gibi. Zaman çok hızlı akıyor 🥹🥹