Sabina03 Kelebegimmm Yabancı ölkede yaşadığım üçün qanunlar bizler üçün çetindi canım ama üstüne düşmek lazımdır inşAllah yaxşı olar az qalıb uje doğuşa 3 ay qalıb evde keçirdirem 🌸
Esenn1 Koza haftanı küçük gösteremezsin neden korkuyorsun ki? Çıkartırlar diyeyse yasal olarak hamile çalışanı çıkartma hakları yok dava açabilirsin korkma söyle bişey yapamazlar
Beyazlale Canim kese gorundukten sonra hastaneden bi kagit veriliyor o kagidi is yerine veriyorsun biz oyle yapmistik bizim sirkette oyle
Koza Beyazlale şirket prosedürleri genel olarak yazılı olan var mı yoksa her şirketin kendi prosedurleri mı. Çok korkuyorum söylemeye
Beyazlale Koza her sirkette boylemi bilmiyorum ama bizim kinden herkez oyle yapti bende kese gorunce kagit alip verdim canim
izmirmasali35 Koza ben müdürüme hemen söyledim daha iki haftalıktı öğrndiğimde çok sık dr a gitmek gerekiyor çünkü ozamanlar hemen bildirmiştim😊
izmirmasali35 Koza yani ben de özel sektördeyim ama kurumsal bir firma işten falan çıkarma olmadı ama olsaydı da tazminatımı alırdım dava açardım😊