izmirmasali35 Koza yani ben de özel sektördeyim ama kurumsal bir firma işten falan çıkarma olmadı ama olsaydı da tazminatımı alırdım dava açardım😊
Ayserhnckn Ben 7. Haftamda doktordan hamile olduğuma dair evrak alıp verdim. Eğer kurumsal bir yerde çalışıyorsanız sıkıntı olacağını sanmıyorum ama hamilelik yüzünden işten çıkarma olayına kesinlikle sessiz kalmayın. Hem çalışma şartları da hamilelerde günde 7.5 saati geçemiyor ve size verilen işlerin bitirme süreci göz önüne alınarak veriliyor yani bizde hiç değilse öyle oldu 🤷🏻♀️
Kdrklc0 Ben her hangi bir belge vermedim iş yerime 24 haftalığım gerekiyor mu ki vermem haberleri var zaten ilk kez duydum da sadece raporu götürecektim 32 haftamda