Eddacan Sabina03 ben söylemedm göbeğim belli olana kadar ve şuan çıkaramazlar hatta iş başvurusu yaparken sordular söylemedm. Normalde iş görüşmesinde sormaları bile yasak
Btlblgn Koza ayda bir imzaya gidiyordum anlamadılar ben öğretmenim bi proje kapsamında atandım aylık imza atmaya gidiyoruz maaş için anlamdılar ztn çok aşırı çıkmamış karnım kilo almş gibi görünüyorum 😊
Gull9186 Benim arkadaşım çok uyanık çıktı resmen 5 ay gizledi kilolu biriydi belli de değildi çıkaramadılar da 32 hafta rapor aldı oh mis erken söyleyenlerin hepsini çıkardılar özel sektör acımasız maalesef 🤦🏻♀️
Melike11 Sabina03 daha doğmamış çocuğu hakkına nasıl giriyolar ya ben sinirlendim.Allah bildiği gibi yapsın
Sabina03 Melike11 Aynen çok acımasızlar çook. Haziranda 1 senelik imza attım onlarla çalışıcam diye sonra yazın düğün oldu eylülün sonları hamile olduğumu öğrendim ekimde de çıkarttıldım nasıl affedebilirimki onları :/
Sabina03 Eddacan Çok iyi yapmışsın söylememekle👍 Sanki söylesen çok sevinecekler acımasızlar insanlar
Melike11 Sabina03 susma sakın aç davanı elinden geleni yap.sustukça insanlar yapılanı doğru sanıyorlar kendi kızları aynı durumda olsa olay cıkartırlar ama sana acımayana acımayacaksın
Kelebegimmm Sabina03 ele bildim burda yaşayırsız.bele birşey eşitmemişem indiye kimi.hamı qarnı burnunda işe gedir 😃yeni etiraz elemek haqqını istemek hemişe heryerde var.haqlı olduğunuz veziyyetlerde heç vaxt geri addım atmayın🤗🌹
Sabina03 Kelebegimmm Yabancı ölkede yaşadığım üçün qanunlar bizler üçün çetindi canım ama üstüne düşmek lazımdır inşAllah yaxşı olar az qalıb uje doğuşa 3 ay qalıb evde keçirdirem 🌸
Zehramom Koza ben hastanede çalışıyorum ilk zamnalar çok kötüydüm kendi hastaneme yatış yapınca sağır sultana kadar duydu 🤣🤣