Sabina03 ne fark eder? Çalışma iznin yok mu? Öyle bi hakları yok, şikayet etmelisin. Hala daha edebilirsin bence. Ben Antalya da yaşıyorum, sezonluk havaalanında çalıştım geçen sene, bu sezon yine çağırdılar, 12 haftalık hamileyim başlayacağım inşallah 15 güne