Selam kızlar,ben de çağdaş hocadaydim 37 haftaligim bir de düşünün, emine hocaya geçtim, içime sindi, bir suru hastası ile de konuştum hepsi cok memnun, normal dogum istiyorum, haftaya vajinal muayene yapacak, hastanedeki hekimlerin hiçbiri 40 dan sonra cok beklemek istemiyorlarmış suni ile başlatma taraftariymislar hepsi, bikac gun bekliyorlarmis sadece , yani Emine hoca cok ilgili ve en az 10 kisi ile konusmusumdur