Banada aynı şeyi söylediler bir kere hak tanıyacağız dediler benim haftam şuan 33 oldu bu saatten sonra doktor nereden bulayım hastane nereden burayım çok kötü bir durum oldu en azımdan hastanenin parasını ödediğimiz için orada devam edeceğim bu gün doktor randevusu aldım görüşmeye gideceğim