baybby üzülmeyin, mesajlarınızı gördüm, bende çağdaştaydim, su an 39 haftayim, emine hanıma geçtim, normal dogum icin bekliyorum, 40 a dek bekleyeceğim, bikac kere gittim randevuya, bizim enerjimiz uyuştu, insallah dogumumds istediğim gibi olur, emine hoca ile on görüşme yapabilirsin bi hemen