Hatice_00 tahamommy pipisi yana doğru kaydığı için kenardan çıkıyordur 😅orasını dümdüz koy bende yukardan hiç tasmadi da yandan bi iki oldu küçükken düz durmasına dikkat et bakalım yine aynı olacak mı
Siyah2418 Havin49_ allahalla biz 2 sinde de sorun yaşamadık ama sleepy küçük ve hemen doluyor ama iyiydi yani bakalım 3. De ne olacak her popiş aynı olmuyor ☺️
Fatmanur_0416 Havin49_ ay Allah korusun ama bu devirde çocuk getirmeye korkuyor insan görmüyor musun valla gerçekten büyük konuşmak istemiyorum ama Rabbim isteyenlere nasip etsin bu devirde aklı başında olmayan çocuklara da Allah akıl fikir versin inşallah 🤲
Havin49_ tahamommy 5 aylık evliyken gebe kaldım sonra bebeğim 10 aylıkken gebe kaldım adamın üstüne üç kuma getirdim😀
tahamommy Havin49_ oyy kız maşallah yaşında gençti sanki ya bi yerde görmüştüm 😍 valla benimde şimdi 1 oğlan 2. Ye hamile kalırsam hep ikiz olcak gibi hissediyorum ama ben oldum 30 dayanabilir miyim bilmiyorum 🥲
tahamommy Hatice_00 hayır yaptıramadım bir türlü fırsat olmadı erken istiyodum ama herkes ondan sebep taşma oluyor demiş ama alakası yok
Hatice_00 tahamommy ben altı buçuk aylık yaptırdım bir hafta da iyileşti sadece o yüzden değildir bencede ya ama gecikmeden yaptır derim